czwartek, 5 marca 2015

Szara

Nigdy nie zastanawiam się nad tym co robie źle. Nie lubie myśleć o rzeczach które zrobiłam nie tak jak powinnam, albo nie zrobiłam ich w ogóle. Zresztą chyba nikt nie lubi. Bardziej niż myślenia, unikam mówienia o nich głośno. Publiczne przyznawanie się do swoich słabości jest jak samobójcza misja, bo nie modnie być słabym, nie wygodnie mieć gorsze dni. Kreowanie się na kogoś wyidealizowanego jest naturalne i zrozumiałe, bo kogo obchodzi to, że masz słabszy dzień, tydzień, czy miesiąc, albo że całe Twoje życie jest do kitu? Kto chce czytać melancholijne wywody i długi notki o Twoim beznadziejnym życiu? Kto tak naprawdę chce czytać cokolwiek co napiszesz? 70% osób, które "przeczytają" ten wpis tak naprawdę obejrzą jedynie zdjęcia. 10% zatrzyma się na chwile i kiedy zobaczy, że tekst składa się z więcej niż 5 zdań, po prostu przeczyta wstęp i dojdzie do wniosku, że jest to wyżej wymieniony smuteczkowy wywód i oleje dalszą część. Nie oceniam ich, sama tak zwykle robie z lenistwa. Pozostałe osoby konsekwetnie przeczytają, bo chcą mieć powód żeby niecierpieć mnie jeszcze bardziej, żeby utwierdzić się w przekonaniu że jestem tępa i generalnie nie powinnam się w ogóle wypowiadać, bo nic nie wnosze. Jednak wiem, że w jakimś małym procencie są osoby, które chcą czytać to co mam do przekazania i jest to fajne. 
Ostatnio sporo rzeczy jest fajnych, pare naprawde ciulowych, ale wierze, że się poukłada. Czas pochłania mi jakaś czarna dziura, nie jestem w stanie tego kontrolować. Jednak nie mogę powiedzieć, że go nie mam. Chyba po prostu nie potrafie nim gospodarować. Musze się w końcu zabrać do roboty, chyba trochę odpuściłam. Daruje sobie jednak pisanie o tym co powinnam, po prostu to zrobie. Pojawił się w moim życiu, ktoś kto pokazuje mi że mogę dużo więcej niż mi się wydaje, wystarczy że zacznę się o to starać. Zaczynam..




































Photo: Dominika Dąbrowska

Snap: Gang by fandango
Coat: h&m
Shoes: Reebok 

16 komentarzy :

  1. Ja zawsze wszystko czytam! :)
    Cudowne te zdjęcia, świetny klimat i piękne włosy
    Chce kupić te reeboki w najbliższym czasie, polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się fota z wąchaniem kamienia xd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam czytam zawsze wszystko od początku do końca i po zadnym zdaniem nie jesteś głupia czy coś, uwielbiam twój ig.. polubiłem też ciebie jesteś spoko osoba i fajnie ze są na tym świecie jeszcze dziewczyny z takim podejściem do świata Piona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ciebie mocniej,moja śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cie szkoda ze tego nie widzisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruda sie zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te włosy :) Dowód na to że jak masz kasę to możesz wyglądać pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

  8. "dziewczyna jak każda inna, miła jak żadna
    była jak czarna bila bo wpadała tam ostatnia
    i nigdy nic nie piła, zawsze dwoje trzeźwych oczu
    a gdy wychodziła nie umiałem do niej więzi poczuć innej
    niż to co było wtedy między nami, chyba dziwnie
    miłość, czy jakoś tak to się nazywa,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Na insta pisałem i tu przypominam sie CHCE WPIS O ĆWICZENIACH I CHCE ZOBACZYC TYŁEK PRZED I PO!

    OdpowiedzUsuń
  10. zostawiłaś chłopaka dla innego po tak długi związku ?? oby ci sie ułożyło bo to bywa rożnie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja. Zdjęcia już nawet nie mówię - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nas ma słabości, gorsze dni, dołki i wady, ale nie sądzę żeby przyznawanie się do tego stawiało nas na przegranej pozycje i oznaczało, że jesteśmy słabi.. Właśnie dostrzeganie tego, że nikt nie jest idealny i przyznanie się do sowich błędów świadczy o dojrzałości i sile.. Cudownie, że odnalazłaś osobę, która pozwala rozwinąć Ci skrzydła, bo nie ma nic gorszego niż przebywanie z ludźmi, którzy ciągną nas w dół.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks to my father who told me concerning this webpage, this weblog is actually amazing.


    my blog - RodrickFWey

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka