wtorek, 2 czerwca 2015

Lean on

Jak przeglądam te zdjęcia to coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że zmiana koloru włosów była dobrym pomysłem. Lubie rudości u dziewczyn, ale ja czuje się w nich tragicznie :D Tymczasem na mojej głowie już jedynie ciemny blond. Co więcej nie musiałam nakładać farby na odrost, wszystko pięknie się połączyło. Myślę, że w ciemniejszych kolorach jest mi bardziej do twarzy i chyba oficjalnie obiecuje sobie, że kończę marzyć o blondach i zmierzać w kierunku tych marzeń. 

A tu ostatnie zdjęcia w wersji blond/rudo.
















| snap: stussy | t-shirt: croop | shoes: nike air force |

Photos: Nata  Fotografuje / Natala Kisielewska

10 komentarzy :

  1. Gdzie odpowiadasz na pytania ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka blogerka jest twoją ulubioną? Kim się inspirujesz kto ci się podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Maff, jest bardzo sympatyczna i pozytywna. A podziwiam, ale nie wiem czy do końca się inspiruje, Val Marcado - najpiękniejszą kobietą świata!

      Usuń
  3. nawet w takim kolorze wyglądałas świetnie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelka jednej miny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D No cóż nie miałabym szans w Top Model... Zawsze rozwala mnie ten komentarz, u kogo bym go nie przeczytała. A tak poważnie to nie widzę tam jednej miny, a nawet gdyby to guzik Ci do tego, lepiej pokaż swoją buźkę i jej mimikę :)

      Usuń
  5. instagramowicz2 czerwca 2015 23:14

    no witam , blog świetny tak samo jak ig'ram ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nowy post dość długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I need to to thank you for this very good read!! I definitely enjoyed every little bit of it.

    I've got you bookmarked to look at new things you post…

    Feel free to surf to my site - AnisaAParsh

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to mam podobny kolor do Twojego, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka