niedziela, 15 lutego 2015

New tattoo

Ból może zmęczyć. Słyszałam to wiele razy, ale dopiero wczoraj tego doświadczyłam. 4 godziny wbijania igły w skore wykończyły mnie doszczętnie. Teraz moge powiedzieć szczerze "Tak, dziaranie boli". Przecenilam swoje możliwości decydując sie na całe przedramie od razu. Gdy pójdę dalej w górę, zdecyduje sie raczej na dwie sesje - kontury i cienie, osobno. Co prawda tradycyjnie, byłam twarda i wiedząc, że marudzenie, stękanie i przerywanie niczego nie załatwi, po prostu siedziałam i starałam sie o tam nie myślec. Po tych 4 godzinach nie tylko moja skóra była nieźle wymęczona. Rozbolało mnie głowa i wieczorem odlecialam sama nawet nie wiem w którym momencie. Niestety nie wyspalam sie za bardzo, ale to juz inna historia. Teraz czeka mnie tydzień brudnej pościeli, koszulek i wszystkiego czego tylko dotknie tatuaż. Poza tym wszystko sie będzie kleiło od alantanu i będę chodziła z opuchniętą, czerwoną ręką, ale tak poza tym jest git :)
Wiem, że we wpisie o tatuażach pisałam, że następną dziare zrobię za pare miesięcy. Szczerze mówiąc domyślałam się, że raczej stanie sie to szybciej. Nie chciałam jednak pisać o czymś o czym pewności nie miałam. Zamierzam jeszcze dopełnić to przedramie paroma elementami, jak tylko troszkę odpocznie mi ręka.











27 komentarzy :

  1. Oklepany motyw, zero orginalności ponieważ ostatnio prawie wszyscy wybierają motyw ròży na rękaw ale na plus za wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinno to Twoje życia a to moja skromna opinia do ktòrej mam prawo czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był sarkazm :) Oczywiście, że masz prawo. Ale ja również mam prawo tatuować co mi się podoba :) Nie zwracam uwagi na mode i na to czy coś jest oryginalne czy nie :)

      Usuń
    2. No jestem na tyle spostrzegawczy, że wyczułem sakrazm i odpowiedź nie powinno też była sarkazmem. A czy ja mojej wiadomości napisałem, że masz nie tatuować ròż bo to nie modne? Wyraziłem opinie na temat tatuażu ktòry jest oklepany chodź Tobie i tak pasuje

      Usuń
  3. A gdzie jest folia, cokolwiek na maszynce? Nie widze. Bardzo nieładnie. Dlaczego podłokietnik jest bez folii? Na litość boską grrrr! Co za brak higieny. Dezynfekowanie takiego podłokietnika nic nie daje ponieważ wszystko w niego wsiąka. To było robione 4 godziny? Taka praca powinna wynieś nie więcej niż godzinę no ewentualnie dwie, przy poczatkujacym tatuatorze. Nie nazwałabym owego artysty 'profesjonalistą' . A ból, po 4 godzinach dopiero się zaczyna. Ja dopełniałm rękaw 8 godzin. A! A miejsce ktore tatuowałaś jest jednym z najmniej bolesnych. I dlaczego miałabys wszystko brudzic? Tatuaz przez trzy pierwsze doby powiniwn byc w folii. A to właśnie wtdy brudzi. Jeśli chodzisz bez folii jestes narazona na zakazenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać "specjalisto" jak dobrze się na tym znasz :) Pierwsze 3 doby w folii? Jak coś szczelnie zawinięte w plastik ma się goić? Gdzie dopływ powietrza? Nie wiesz, że rany powinny "oddychać" ? Łokieć jest jednym z najmniej bolesnych miejsc, zgięcię ręki, gdzie jest bardzo cieńka skóra również? Polecam się trochę doedukować i mieć mniej ograniczony umysł, bo każdy na ból reaguje inaczej i przyczyna się do tego wiele czynników :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Btw warunki były jak najbardziej higieniczne, na maszynce była folia, a miejsce było zdezynfekowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę duży, ale jak kto woli :) Jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję tego bólu ale za to masz na stałe przepiękny tatuaż!
    Drogo Cię to wyniosło? i Gdzie robiłaś? Na prawdę genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak bardzo zazdroszczę, czekam az bede starsza i tez bede mogła sie działać
    boje sie bólu cholernie ale tak mnie to jara ze moze dam rade
    jakie elementy chcesz tam dołożyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze działasz, podoba mi się. Wiesz co robisz, wiesz czego chce i bierzesz to sobie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogereczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobaczyłam zdjęcie z tatuażem na którejś z blogerskich grup i wpadłam popodziwiać :) świetny jest :) okropnie podobają mi się rękawy, ale najpierw chyba zrobię sobie jakiś mały tatuaż żeby zobaczyć jak się z tym będę czuła :) poza tym straszny chudzielec ze mnie a chcę robić w tym miejscu co Ty i boję się, ze będzie okropnie bolało :( :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam już któryś twój post i dochodzę do wniosku, że ZAKOCHAŁAM SIĘ w Twoim blogu ♥
    Ja w kwietniu idę robić mój pierwszy tatuaż, ale jakoś na razie się nie boję, a raczej się tym niesamowicie jaram!! Będę tu zaglądać na pewno częściej ♥♥♥
    ________________
    xmonmondeextraterrestex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a ten tatuaż gdzie robiłaś? Tak moim zdaniem to faktycznie 4 godzinki na taki tatuaż to dość sporo przynajmniej wnioskuje tak z moich tatuaży, bo 4 godzinki był robiony mój tatuaż na nodze gdzie jest trochę większy, a przede wszystkim jest wypełniony i kolorowy. Ale po za tym to super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i 4 godziny to dużo, ale po pierwszych dwóch tatuażach wole jak ktoś poświęci mi więcej czasu i zrobi to bardziej starannie :) Teraz robie tatuaże u Przemka Domusa.

      Usuń
  13. a i co do gojenia się, to też każdy tatuaż przez pierwsze 3 dni zakładam folie robiłam tak przy każdym a mam około 10 i każdy się super goił i takie też były zalecenia tatuażysty, ale średnio 4 razy dziennie każdy przemywałam i smarowałam Alantanem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi jak uważa. Ja z własnego skromnego doświadczenia wole nie nakładać foli jeśli nie muszę. Wiadomo pod ubrania tak, ale w momentach w których ta moja skóra może sobie "oddychać" to nie owijam jej plastikiem :D Ja przez pierwsze pare dni też przemywam, później jedynie 2 razy dziennie podczas kąpieli, a alantan przez dobry tydzień nosze na ręce bez przerwy. Ogólnie wszystkie tatuaże nawilżam nawet po wygojeniu.

      Usuń
  14. I enjoy, lead to I discovered exactly what I used to be taking a look for.

    You have ended my four day long hunt! God Bless you man.
    Have a nice day. Bye

    my blog post - FranklynZWhitlach

    OdpowiedzUsuń
  15. Paragraph writing is also a excitement, if
    you be acquainted with after that you can write
    otherwise it is difficult to write.

    Also visit my web-site; MelodiKCookman

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka