piątek, 13 marca 2015

Nike Air Jordan 1 Mid

   Ostatnio trochę mi odbiło na punkcie butów. Zawsze je lubiłam, ale teraz czuje, że moja sympatia do nich zahacza o lekką obsesje. Oczywiście nie jest to raczej groźne dla nikogo, jedynie dla mojego portfela. Wczoraj trafiły mi w ręce Jordany 1. Każdy kto ma już jakieś model Jordanów, doskonale wie jak się ceni wygodę, wykonanie i oczywiście wygląd. Każdemu kto ich nie ma, a chciałby lub zastanawia się nad kupnem, szczerze polecam. 
   



Wrzucam zdjęcia i życze Wam miłego dnia :)














































5 komentarzy :

  1. Dobre jordy mordo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pokazałabyś siebie w krótkich włosach ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey there this is somewhat of off topic but I was wanting to know if
    blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

    I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get advice from
    someone with experience. Any help would be enormously appreciated!


    Here is my website; EveretteHIllovsky

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Simple but very precise info… Many thanks for sharing this one.

    A must read post!

    my web blog :: MaragretWLaymon

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka