czwartek, 12 marca 2015

Zmiana

   Za każdym razem kiedy zabieram się do napisania tu paru zdań, widzę jak bardzo i przede wszystkim jak szybko wszystko się zmienia. Przykładem jest to, że niedługo przenoszę się do Katowic. Niestety/stety zabieram jedynie materialną części mojego życia.
Jestem zdania, że najważniejsze decyzje należy podejmować szybko i konkretnie, bo w innym wypadku zdążymy stchórzyć, zmienić zdanie kilka razy i w ostateczności podjąć jakiś wybór, całkowicie pozbawiony słuszności. Zastanawiam się jak te zmiany wpłyną na mnie i czy ja zmienię się znacznie. Pewne jest, że zamierzam się bardziej rozwinąć i nadal będę robiła to co robię, tylko coraz lepiej. 
Bedzie mi brakowało paru osób, miejsc i rzeczy. Jeśli ktoś ma do mnie jakąś sprawę przed wyjazdem radzę się pospieszyć :)

   Żeby post był jeszcze troszke bardziej optymistyczny, pokaże Wam co ostatnio zrobiła ze mną Angelika @makeupbyandzia 

facebook        instagram       blog


   Pierwszy raz miałam na sobie mocny makijaż i na początku nie czułam się z tym komfortowo, ale przyzwyczaiłam się i chyba zacznę częściej się tak malować. Jednak chyba naturalny makijaż bardziej do mnie pasuje i jest mniej czasochłonny.
Angelice nie można odmówić talentu i mam nadzieje, że te dobre początki zwiastują jej fajną przyszłość w tym kierunku.































4 komentarze :

  1. Dobre usta do malowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. SERIO ??? Katowice ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych zdjeciach do mamy jestes bardzo podobna przez ten makijaz slicznie 😄... Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ale tez jestem zdania ze lepiej ci w naturalnym, tak to z 5 lat do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka