wtorek, 31 marca 2015

Delikatny żel

Cześć wszystkim. Z ubezpieczenia wrócił w końcu laptop, więc znacznie wygodniej dodawać mi nowe posty. Worki, folia, pudełka, i bałagan - tak będzie wyglądało moje życie jeszcze przez kilka najbliższych dni. Zeszły tydzień był na ciągłej spinie i w stresie, ale weekend bardzo mnie zmotywował i naładowałam się pozytywną energią. Najchętniej spakowałabym wszystko do magicznego worka bez dna i wysłała już pocztą, siebie w to włączając. Generalnie wszystko fajnie się układa, chociaż nie zapowiadało się łatwo. Przede wszystkim dzięki Ci Boże za tego mojego faceta i jego cierpliwość do mnie. Już za tydzień o tej porze będę 372 km stąd...




Zadbane dłonie są dla mnie bardzo ważne. Zaraz po dłoniach zwracam uwagę na czyste buty i fryzurę. Szczegóły składają się na całość. Szlag mnie trafiał z tym moim odrostem, na szczęście udało mi się wcisnąć do Gabrysi przed wyjazdem. Tym razem zdecydowałam się na dużo krótsze paznokcie (zaznaczam, że poprzednie były robione również na mojej płytce, bez przedłużania). Ciężko mi się przyzwyczaić do takiej długości, ale są bardziej praktyczne no i sytuacja mnie do tego po części zmusiła. Nie lubię typowego białego frenczu, dlatego zdecydowałam się na szary żel i nie na samych końcach, a na 1/3 paznokcia.








5 komentarzy :

  1. Very good information. Lucky me I ran across
    your website by chance (stumbleupon). I've bookmarked it for later!


    Stop by my web site: NishaESordia

    OdpowiedzUsuń
  2. Howdy! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

    Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal
    but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin.
    Do you have any tips or suggestions? With thanks

    Here is my web page - ShakitaUNearing

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard
    work due to no backup. Do you have any solutions to prevent hackers?



    Feel free to surf to my homepage DarlineEDopler

    OdpowiedzUsuń
  4. I've been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It's pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did,
    the web will be much more useful than ever before.

    Here is my web-site :: ShawnTKroells

    OdpowiedzUsuń
  5. We're a gaggle of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
    Your site provided us with helpful info to work on. You've performed an impressive task and
    our entire community will probably be grateful
    to you.

    Feel free to surf to my website ... AndreeEStricklind

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka