niedziela, 22 marca 2015

Make-up


   Całkiem niedawno zaczęłam bardziej interesować się makijażem. Lubie naturalny wygląd i fajny świeży, delikatny makijaż, ale do wykonania takiego również potrzebne są jakieś umiejętności. Wzięłam się do roboty, przygarnęłam parę fajnych kosmetyków i zaczynam poświęcać temu coraz więcej czasu. Jestem zadowolona z efektów, ale oczywiście aspiruje znacznie wyżej. Jeśli ktoś zna jakieś sprawdzone i ciekawe tutoriale to może mi polecić.




























9 komentarzy :

  1. Ja ostatnimi czasy przestałam kreślić linię nad okiem eyelinerem, ponieważ stwierdziłam że tylko zmniejsza mi oko. Z tego co widzę Ty masz bardzo ciekawą urodę, a oczy wprost stworzone do tego typu makijażu ktory pokazujesz powyżej :)
    Piona za ten makijaż bo jest naprawdę dobry, nie zahacza o sztuczną tapetę ktorą nosi coraz więcej dziewczyn (niestety). Pozderki :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Bardzo ładnie się malujesz- subtelnie, delikatnie i tak dziewczęco :)
    Jak sprawuje się paletka z Revolution? Zamierzam ją sobie kupić i nie wiem czy warto .
    Wpadłam tu pierwszy raz i czuję, że będę tu częstym gościem, biorę się za czytanie poprzednich postów :)

    w raze nudy skromnie zapraszam do mnie http://kawabezkardamonu.blogspot.com

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogie kosmetyki to i makijaż dobry. Drogim to każdy może sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreska idealnie do Ciebie pasuje. świetnie podkreśla Twoja urodę :-) piękne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bogata ?

    OdpowiedzUsuń
  6. It's fantastic that you are getting thoughts from this piece of writing as well as from our discussion made here.


    Here is my website :: video game music

    OdpowiedzUsuń
  7. Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it to
    my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell
    to her ear and screamed. There was a hermit
    crab inside and it pinched her ear. She never wants to
    go back! LoL I know this is completely off topic but
    I had to tell someone!

    My homepage - CristieOLaigle

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka