niedziela, 1 lutego 2015

Chcieć znaczy móc

  "Chcieć znaczy móc" stanie się oficjalnie moją pierwszą i jedyną mantrą. Coraz częściej czuje, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Zmotywowana chce blogować coraz lepiej i urządzić mały botty exercises challenge, a żeby do wakacji mieć czym świecić. Nie przekataloguje bloga w fit/healthy, bo nie jest to ani moim sposobem na życie, ani zainteresowaniem, ale jeśli ktoś będzie miał ochotę zobaczyć efekty to mogę zrobić jakiś before and after za miesiąc lub dwa. Tymczasem podekscytowana i mega zadowolona chcę pokazać Wam jedną z sesji, które zrealizowałam w ostatnim czasie z Dominiką Dąbrowską. Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z własnych zdjęć. 



Dziękuje Black Sheep 13 za świetne, cieplutkie beanie, wktórce zobczycie w nich więcej zdjęć :) 



A już jutro wpadajcie na kolejny, tym razem bardziej rozbudowany wpis :) 




























czapka beanie: black sheep 13
kurtka: harrington
bluza: misbhv
buty: nike air jordan retro 4



27 komentarzy :

  1. Na zdjeciach wygladasz jakbyś była chora , jestes chora ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega zmęczona, po czterech godzinach snu i ciężkim tygodniu.

      Usuń
  2. Plus mało sprzyjająca temperatura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że zmarźnięta jednak urokliwa jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pozdrawiam również ;)

      Usuń
    2. Kto nie lubi patrzeć na majkelę ten pedał!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Jak zostac promotorem ? Od ilu to lat ? Proszę odpowiedz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wole cie w włosach krótkich wyglądasz na starszą niż jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham się w Tobie jakoś odkąd przyszłaś do Górnika ale nigdy nie rozmawiałem nawet z Tobą bo wydaje mi się że po prostu byś mnie olała albo co gorsza wyśmiała. Zapewne się nie myle. Bym chciał tylko żebyś Ty mogła wiedzieć że jest ktoś kto Cię docenia i nawet kocha nie zależnie od tego czy masz dready czy włosy czy wygladasz tak czy może inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee.. Dziękuje. Nie wiem nawet co powinnam odpisać, ale napewno bym Cię nie wyśmiała, nie jestem niemiła jeśli nie mam powodu ku temu.

      Usuń
  8. Buty kupione czy też promujesz firmę ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zostac promotorem ? Od ilu to lat ? Proszę odpowiedz ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że wcześniej ie odpowiedziałam, ale nie wiem czemu duża część komentarzy znajduje w folderze "spam" i nie potrafię ich za bardzo przenosić. Ja zostałam promotorem przez konto na instagramie. Nawiązuje kontakt z brandami z którymi chcę (i które chcą ze mną) współpracować, ustalamy wszystkie szczegóły, przysyłają mi rzeczy, a ja zapewniam im zdjęcia i w sumie tyle :) A od ilu lat to nie mam pojęcia, nie wiem czy istnieje jakaś granica wiekowa, to jest zależne chyba jedynie od firmy i tego jaki ma asortyment i do kogo kieruje swoje produkty :)

      Usuń
    2. piszesz do nich bezpośrednio "hej interesuje mnie współpraca z wami" czy jak?

      Usuń
    3. Sami powinni napisać :)

      Usuń
  10. no wpisy to masz coraz lepsze ale denerwuje mnie czekanie na kolejny niewiadomo ile.......... ;// miałaś dać wczoraj i wchodziłam chyba z 10 razy jak debilka ;/ tak się nie robi Michela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh.. Przepraszam, ale nie jestem w stanie robić pięciu rzeczy na raz. Prowadzę instagram, chodzę do szkoły, na praktyki, mam swoje obowiązki i wiele innych spraw. Naprawdę się staram. Wczoraj faktycznie miał być wpis, ale zrobiła się obsówa ze zdjęciami, dzisiaj za to będzie nowy i jutro myślę, że też. Zapraszam na instagram tam są dość regularne wpisy, wrzucane zaraz po tym, gdy otrzymam nowy materiał.

      Usuń
  11. Fajna jest ta bluza ale pewnie strasznie łatwo się brudzi

    OdpowiedzUsuń
  12. I am not sure where you're getting your information, but great topic.
    I needs to spend some time learning more or understanding more.
    Thanks for excellent info I was looking for this
    information for my mission.

    my web site :: CurtisRBaza

    OdpowiedzUsuń
  13. When some one searches for his required thing, so he/she desires
    to be available that in detail, so that thing is maintained
    over here.

    Feel free to surf to my web blog :: ModestoBStrause

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka