wtorek, 3 lutego 2015

Snapbox

   Witajcie :) Na wstępie chciałam podziękować za okrągłe 5k wyświetleń i tak pozytywny odbiór, którego się szczerze nie spodziewałam. Wszystko dzieje się bardzo szybko, wczoraj dowiedziałam że zostałam promotorem kolejnych dwóch firm i wygrałam konkurs caylerandsons! :) Oznacza to że szykują się kolejne sesje z których się strasznie cieszę. Zdecydowanie moim ulubionym aspektem promowania jest możliwość robienia nowych zdjęć. Zawsze rezultaty są zaskakujące i z każdą następną sesją mam coraz większą świadomość własnego progresu. Mam nadzieję, że Wy również zauważacie zmiany, które z czasem tu następują.




   W tym wpisie chciałam napisać trochę o mojej współpracy ze snapboxem. Chciałam też serdecznie polecić ich strone, możecie znaleźć na niej wiele świetnych rzeczy w tym przede wszystkim największy wybór czapek, między innymi moje ulubione Caylerandsons ;)
Ostatnio dostałam od snaboxa ich firmową zimówkę. Mam mnóstwo czarnych beanie, więc tym razem wybrałam kolor łososiowy. Dobra jakość, cieplutka, mięciutka i nie żałuje wyboru kolorystycznego. Ogólnie wielki plus dla snapboxa za asortyment oraz profesjonalną i miłą współprace. Może znajdziecie coś fajnego dla siebie http://snapbox.pl/



   Oczywiście nie zapominam podziękować przede wszystkim Dominice Dąbrowskiej z którą współpraca przerosła moje najśmielsze oczekiwania :)
 https://www.facebook.com/Rottenbananaphotohraphy?fref=ts

Wiele przede mną pracy, wpadajcie jeśli jesteście ciekawi rezultatów :)












beanie: snapbox
sweterek: h&m




Dziękuje wszystkim raz jeszcze i miłego wieczoru :) 






                                                                     

25 komentarzy :

  1. Hejka Michaella ;) Bardzo podobają mi sie twoje wpisy i wgl .. Jesteś śliczna i mądra :) Ale chciałabym się czegoś dowieddzieć na temat bycia ,,promotorem '' a mianowicie: 1. Ile trzeba mieć lat ? 2. Płacisz za te wszystkie ciuchy ? 3 .Jakie są do tego wymagania ? I gdzie jak mogę się stać promotorem ?, Bardzo ciebie prosze o odpowiedź. Ostatnim razem takze pytalam ale nie udzieliłaś ospowiedzi :'( Prosze ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dziękuje bardzo :) No to tak :) Po pierwsze jak już gdzieś niżej pisałam, wiek zależy chyba od wybranego brandu i asortymentu jaki posiada. Za nic nie płace, te rzeczy są jedną z form zapłaty za promowanie :) Wymagania to reklamowanie rzeczy między innymi we wpisach :) Na następne pytanie nie potrafię odpowiedzieć, ja nawiązałam większość kontaktów na instagramie i drogą mailową. Mam nadzieję, że odpowiedziałam wystarczająco :)

      Usuń
  2. Jesteś cudem natury ,piękna naturalna ... Szkoda że w tych czasach nie zdasz matury ,bo skończyła ci się kaska.. Promotorem jesteś ,myślisz że jesteś super .. Ja ciebie nie lubie i mam ciebie w dupie , Yo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem w ogóle tego komentarza :) Co ma matura do moich spraw finansowych? Które nota bene są niezmienne :) Tak jestem taka super, normalnie hiper-extra.. Masz prawo mnie nie lubić, ale jesteś hipokrytą mówiąc, że masz mnie w dupie, bo wtedy by Cię tu nie było. Dziękuje za zainteresowanie i serdecznie pozdrawiam.Bless :)

      Usuń
  3. Śliczna ,farbowałaś włoski ?,

    OdpowiedzUsuń
  4. Może napisałabyś coś o swoich dziarach a mianowicie co dla ciebie znaczą jeśli cokowiek znaczą. Chętnie będą widziane zdjęcia każdego z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wporządku :) Postaram się w tym tygodniu zrobić wpis na ten temat.

      Usuń
  5. Dobrze wyglądasz tak w naturze (y) (y) (y)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś robiony retusz ? Wyglada ochydnie jak nie ty ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdjęcia są praktycznie surowe. Jak widać jestem ochydna z natury :)

      Usuń
    2. Ja nie widzę tutaj retuszu...Miszela ma taką twarz na codzień. Ma po prostu ładną cere.

      Usuń
  7. Ja prosze coś na temat butów jako butoholik ^^ :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym ci wsadził

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile masz lat i co robisz w życiu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18, jestem praktykantką w salonie fryzjerski, chodzę do szkoły, prowadzę bloga, instagram i żyje sobie jak każdy człowiek :)

      Usuń
  10. this is wonderful :) i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this article is pleasant, my younger sister is analyzing
    such things, so I am going to tell her.

    Also visit my web site; AletheaQZeherquist

    OdpowiedzUsuń
  12. Greetings from Ohio! I'm bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.
    I enjoy the knowledge you provide here and can't wait to take a
    look when I get home. I'm surprised at how fast your blog loaded on my cell
    phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, amazing site!


    Review my page :: DonnieDSadin

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka