poniedziałek, 23 lutego 2015

Woods

Najsłabsze miesiące w roku przemijają. Całe szczęście.. Bez odpowiedniej dawki promieni słonecznych, dostatecznej ilości światła, 12 godzinnego (przynajmniej) dnia i ze zmarźniętymi dłońmi wszystko wydaje się bardziej do kitu, niż jest w rzeczywistości. A ja jestem jeszcze bardziej blada i przygnębiona niż zazwyczaj. 
Sporo się teraz dzieje, ale w sumie ostatnio to norma. Czas mi szybko ucieka i już nawet nie wiem czy to dobrze czy źle. Dużo rzeczy zawaliłam, podjęłam dużo złych decyzji, bezmyślnych zachowań. Fajnie, że mogę to tutaj z siebie wyrzucić. Pewnie przeczytam później "No, bo jesteś beznadziejna", "Zawsze zawalasz", "Jesteś za gruba, za brzydka, tępa i generalnie giń, ale wchodze tutaj bo jednak mnie interesujesz". Trudno, co by nie było to mój blog i sama też mogę się pohejtować.
Co do bycia grubym (nie żebym uważała, że jestem) to przyznam, że strasznie się wkręciłam w ćwiczenia. (Ale ona ściemnia, przecież opycha się paluszkami w czekoladzie i je te nieszczęsne pączki, których sobie odmówiła w tłusty czwartek). W każdym bądź razie rano i wieczorem włączam Mel b pośladki, nogi, abs i ćwiczymy sobie. Oprócz tego jak mnie najdzie to sobie poćwicze sama dodatkowo. Najważniejsze, żeby utrzymać tą systematyczność, bo ona pozwala później wszystko robić automatycznie. Nie myślisz "przydałoby się poćwiczyć" tylko podnosisz tyłek i po prostu wiesz co masz robić. Od nowego miesiąca wybieram się też na siłownie, jednak co jak co, ale duży tyłek bez ćwiczeń z większym obciążeniem jest raczej ciężki do zrobienia. Myślę też, że atmosfera zbiorowego wysiłko da mi kopa i jeszcze bardziej się zmotywuje. Chciałabym też uściślić, że nie jestem healthy/fit. Nie jest to mój styl życia. Jem wszystko na co mam ochotę, choć generalnie za często nie jestem głodna. Nie jem mięsa od kilku lat, ale nie zastępuje go na codzień żadnymi zamiennikami. Przyznam, że nie podchodzę do tego specjalnie odpowiedzialnie co wiem, że nie jest zbyt mądrym zachowaniem. Jem dużo i rzadko i zwykle są to po prostu zwyczajne wege obiady. Śniadań nie jadam. Pączków również nie :) 









































































kurtka: h&m
koszula: new yorker
spodnie: zara
buty: deezee.pl


13 komentarzy :

  1. Podobają mi sie zdjęcia, jaram sie twoimi tatuażami i ustami haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam twój każdy post! Kobitko jesteś cudowna pod każdym względem! Jesteś ogromną inspiracją do bycia sobą. Masz piękne ciało którego szczerze zazdroszczę ;) Sama również ćwiczę i staram się o tyłek oraz brzuch. Dzięki tobie motywuje się jeszcze bardziej :* Masz świetny gust co do butów, wręcz czytasz mi w myślach :) Obyś szła do przodu! Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w twoich butach. Poza tym masz piękny tatuaż. Uwielbiam ten motyw.

    anahitafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wredna piękność *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. heej, ten sweterek z kucykiem, ktory mialas na sobie w ktoryms z poprzednich postow jest z dzieciecego h&mu czy damskiego? :) i wiesz moze, czy jest jeszcze dostepny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z damskiego :) Nie mam pojęcia czy jeszcze jest, kupiłam go z 2 miesiące temu, ale jakiś miesiąc temu był dostępny na wyprzedażach za 50%. Może będa jeszcze pojedyńcze sztuki, ale wątpie, bo tu zimowa kolekcja.

      Usuń
  7. Ciężko ocenić ile masz lat bo jesteś drobna ale twarz masz dojrzałą nawet. Patrzy Ci z oczu tak jakbyś z 23 miała. Ile masz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. I am truly pleased to glance at this blog posts which
    contains lots of valuable information, thanks for
    providing these kinds of statistics.

    Review my website - RemonaEConnick

    OdpowiedzUsuń
  9. This piece of writing will help the internet people for creating
    new web site or even a weblog from start to end.

    Here is my page: LenardRRiefer

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any suggestions?

    Have a look at my web site: DoriABline

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka