sobota, 21 marca 2015

Unleashed

Dziś napisze trochę o brandzie na którym w najbliższym czasie zamierzam się bardzo skupić. Wynika to z tego, że bardzo mi się spodobał, począwszy od zaangażowania ludzi, którzy nad nim pracują, po efekt końcowy tej pracy. Już na samym początku odniosłam wrażenie, że wszystko tam jest bardzo przemyślane. Ubrań jak narazie nie jest wiele, pozostaje jednak spora możliwość wyboru. Moim zdaniem jest to plus, bo dla mnie liczy się jakość, a nie ilość - na wszystko przyjedzie czas. Jeśli jesteśmy już przy jakości to w tym przypadku zostaje jej aspekt oczywiście spełniony. Jakości nie można niczego zarzucić. Biorąc na ten przykład kurtkę, którą możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Byłam świecie przekonana, że nie będzie ona nadawała sie na chłodniejsze dni, które nas jeszcze niestety nachodzą, ale pozytywnie się zaskoczyłam, bo jest w niej naprawdę ciepło. Na ich zdjęciach instagramowych, które możecie znaleźć klikając w link poniżej (pod zdjęciami) zobaczycie, że ubrania pokazywane są również w fajny i konkretny sposób. W najbliższym czasie Unleashed będzie organizował searching na promotora i kilka konkursów, w których będzie można zgarnąć ich rzeczy także polecam śledzić.





































2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka