piątek, 8 maja 2015

Kato



Cześć! 
Po przeprowadzce obiecałam sobie, że będę intensywniej blogować. Związek to miało bezpośrednio z tym, że wydawało mi się, że będę miała najzwyczajniej na to więcej czasu. Wynikło wręcz odwrotnie. Remont, praktyki, szkoła, masa innych zajęć i czas ucieka mi jeszcze szybciej (stały temat mojego wiecznego biadolenia). Ten tydzień to już w ogóle mgnienie oka, bo toż to już piątek. 
W poprzedni weekend byłam na zdjęciach i muszę przyznać, że pierwszy raz miałam okazję zobaczyć coś poza miejscami w których przebywam na co dzień. Czas, czas, czas - brak. Z Natą i Patką pojechałyśmy do Katowic, korzystając ze świetnej pogody i  wyszły sporo fajnych zdjęć. 
W ten weekend, a mówiąc dokładnie w tę sobotę wybieram się na Swag Show Silesia z Unleashed  
(przychodźcie, obczaić - warto).
Ze Swag'u zdam relację na blogu. 
Co do fitu, czarna sukienka H&M, torba Unleashed i bluza Gangu Fandango. 
Ta kombinacja utworzona chwilę przed wyjście, uratowała mnie przed ugotowaniem się. Wyjątkowo ciepły i udany dzień. Na koniec powiem jeszcze, że znów przekonałam się do noszenia bandanki. Mało kto pewnie kojarzy, ale parę lat wstecz miałam dready i dość często zdarzało mi się nosić chustkę na głowie. Później wrzuciłam ją gdzieś do szafy, zupełnie nieświadoma jak fajnie to może wyglądać. Wielki powrót bandanki soon. 


Jeszcze z ciekawości.. Jest tu ktoś kto wybiera się na Swag'a? 





 


4 komentarze :

  1. Uwielbiam tą sesje, tak jak już wspominałam na ig!
    Ps. Deynn chyba o tobie ostatnio mówila na snapie, co prawda w prost nie wymieniła twojego nazwiska ale ktos zapytal co mysli o kopiujacych ja blogerkach i owila ze jest laska ktora ma taki sam motyw rekawa, kolor paznokci i beka bo sie tego wypiera.
    Pewnie cie to nie interesuje, no bo kto by sie przejmowal i no nie wiadomo czy chodzi o ciebie ale bylas pierwsza ktora przyszla mi do glowy... Haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam się dziarać, zanim myślę, że ktokolwiek dowiedział się o Deynn to przede wszystkim :) A paznokcie to raczej nie jest nic wyjątkowo oryginalnego. Każdy debil mógłby wpaść na pastelową tęcze, tym bardziej, że jak już napisałam była modna w 2013 zarówno w pastelach jak i w jaskrawych kolorach. Nic do niej nie mam, ale takie gadanie jest śmieszne, bo nie jest ona ani dla mnie żadną inspiracją, ani kimś kogo chciałabym tym bardziej kopiować :)

      Usuń
  2. This is very attention-grabbing, You're an overly professional
    blogger. I've joined your rss feed and stay up for
    in quest of more of your magnificent post. Also, I have shared your web site in my
    social networks

    Here is my webpage DarlineCGraber

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb usability and appearance.
    I must say that you've done a great job with this.

    In addition, the blog loads extremely quick for me on Internet explorer.
    Excellent Blog!

    Feel free to visit my web-site - CristaKSeebold

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka