poniedziałek, 25 maja 2015

Some shoots

Idę w środę na keratynowe doczepianie włosów. Mega się cieszę i jestem ciekawa efektu. Od prawie roku codziennie doczepiałam włosy metodą clip in, co było mało wygodne i czasochłonne. Metoda keratynowego zgrzewania jest o wiele bardziej komfortowa, bo nie trzeba codziennie rano zakładać włosów i martwić się, że widać spinki. Po keratynie będę miała spokój na co najmniej 3 miesiące. 

Znacznie bardziej wolę mieć długie włosy. Wiem, że wiele osób uważa, że w krótszych jest też w porządku, a nawet lepiej, ale mam chyba zbyt okrągłą twarz do takiej fryzury i czuje się na + 10kg. 
Po zabiegu pochwalę się efektami. 








| Photos: Natalia Kisielewska / Natafotografuje |

| flowers: h&m |



4 komentarze :

  1. Jej jaki masz fajny styl. Jesteś bardzo ładna. Moja koleżanka w klasie ma ten sam tatuaż. Nigdy nie miałam doczepianych włosów mam z natury długie :) Pozdrawiam Cieplutko :)
    PS: Ładne zdjęcie.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale sprostowanie - nie może mieć takiego samego, bo to mój własny projekt

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia a tatuaż(łapacz snów) genialny!:) Ciągłe doczepianie włosów z pewnością jest uciążliwe.
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You really make it appear so easy together with your presentation however I to find this topic to
    be really something which I feel I might never understand.
    It kind of feels too complicated and very broad for me.
    I'm taking a look forward in your next post, I will attempt to get the hang of it!


    Feel free to surf to my website; GilHCrispen

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka