sobota, 23 maja 2015

Herbatki Your Tea

Co prawda planowałam odpocząć od internetu  w ten weekend, ale pogoda pokrzyżowała mi plany. Plan robienia nowych zdjęć spalił na panewce, pościel wydała się zbyt miękka i ciepła,no i pisać mi się naglę zachciało. 
Oprócz pisarskiej weny ogarnęło mnie jeszcze natchnienie na przebudowę bloga. Zmieniłam nagłówek (tymczasowo), czcionki, szerokość bloga i kilka innych bzdetów, które muszę przyznać bardzo pozytywnie wpłynęły na ogólny wygląd strony. Poza tym dodałam instagram i soundcloud, który dopiero co założyłam, więc playlista jest jeszcze uboga.

Kilka dni temu dostałam paczkę z herbatkami Your Tea do spróbowania. Pierwsze wrażenie: Jak do cholery mam wypić coś co, aż tak intensywnie pachnie perfumami? 
Nie jestem raczej z tych blogerów, którzy po dostaniu czegoś za free fałszywie wychwalają to i zarzekają się że nie dostali nigdy niczego lepszego, chociaż w sumie zwykle dostaje naprawdę fajne rzeczy.
Czy te herbatki są smaczne? Są smaczne naprawdę, choć w sumie smakują jak zwykła herbata, zakrapiana ładnymi perfumami. Poza tym opakowanie mi się podoba i 2 pozostałe warianty herbatek, których niestety nie dostałam, a mianowicie: sex tea i hangover tea. Moja wersja to tiny tea, która podobno cechuję się tym, że oczyszcza ciało i wspomaga odchudzanie. Szczerze wątpię, ale generalnie jest smaczna i ciekawie pachnie. Na plus.








| sklep: www.yourtea.com/ |


9 komentarzy :

  1. WOW !!! MEGA ZMIANA GRAFICZNA !!! WIELKI PLUSIK ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. herbatki dostałaś "ot tak" czy pisałaś do firmy zeby je wypróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a da radę żeby sobie takie zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  4. I used to be able to find good info from your blog posts.


    Also visit my website: DonteXCushen

    OdpowiedzUsuń
  5. Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out
    and tell you I genuinely enjoy reading through your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same topics?
    Thank you!

    My homepage EzekielZProciuk

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! In the end I got a webpage from where I know how to
    in fact obtain helpful facts concerning my study and knowledge.


    Feel free to surf to my site - RozellaYVannette

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful issues altogether, you just gained a brand new reader.
    What would you recommend in regards to your post that you made some days ago?
    Any certain?

    Also visit my homepage: AsleyUQuiros

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka