poniedziałek, 16 lutego 2015

Diamante hoodie

Cześć wszystkim. Na zdjęciach poniżej widzicie chyba jedną z najbardziej lubianych przeze mnie alternatyw do wygodnego fitu. Są dresy, jest bluza, nerka no i przede wszystkich wygodne buty. Włosy mi się nie plączą, nie zahaczają, nie lecą mi na twarz. Messy bunny, dres i dla mnie tak może wyglądać każdy dzień. Oczywiście nie mówie do końca serio, bo jak już wcześniej wspominałam, zostałam amatorem platform i obcasów, jednak legginsy i air force zawsze przychodzą mi pierwsze na myśl, gdy zastanawiam się co dziś ubiorę. Bardzo podoba mi się ta bluza z diamante. Generalnie od jakiegoś czasu mam słabość do tej marki. Nie chodzi jedynie o wizualne zalety, ale również o to, że ubrania są z dobrego materiału i tu dla mnie bardzo istotny fakt - są małe rozmiarówki, które naprawdę są   m a ł e   . Zamówiłam xs, dostałam xs. To mnie ogromnie cieszy, bo bardzo lubie unisexowego bluzy, ale fajnie czasem mieć coś wygodnego w damskiej wersji. 


































































































hoodie: diamante 
fanny pack: diamante
sweatpants: h&m
shoes: deezee 

11 komentarzy :

  1. Slada dupa w tych dresach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie choć na niektórych ujęciach wyglądasz na chorą być może to zasługa światła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ćwiczenia stosujesz na pupę?

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne te buty są

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie Twój blog ;)) Podobają mi się coraz bardziej notki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra stylówa i pomysł tylko szkoda, że np bez piłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aleee fajnaa :* /majjkyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This design is spectacular! You obviously know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos, I was
    almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job.
    I really loved what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

    my web site :: CarrolXFonger

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola! I've been following your weblog for a while now and finally got
    the courage to go ahead and give you a shout out from
    Humble Tx! Just wanted to say keep up the fantastic job!


    Also visit my web site; BobbieZSevadjian

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka