czwartek, 5 lutego 2015

Rust

   Cześć. Ostatnio sporo się dzieje w moim życiu, na wielu, różnych płaszczyznach. Czasem nie mam już siły i zaczynam wariować. Ciężko mi rozdzielić swoją uwagę na tak dużą ilość rzeczy, a nawet boje się, że przez to jestem mniej solidna. Strasznie chciałabym robić wszystko czego się podejmę najlepiej jak tylko potrafie, koncentrować się na tym i dawać z siebie 120 %, jednak coraz częściej widzę, że nawet pięćdziesięciu nie potrafię wyciągnąć. Jestem nerwowa, nieuprzejma i złośliwa. Czy pozostało we mnie jeszcze coś dobrego?

   Pisanie postów bardzo mnie motywuje. Nie jest to czcze gadanie bynajmniej. Myślę, że tak właśnie dlatego, że znalazłam coś w czym chce i mogę być coraz lepsza, coś przez co mogę wkońcu się wyrazić. Coś takiego dzięki czemu osoby, które nie mają okazji, odwagi, albo być może ochoty poznać mnie osobiście, mogą czegoś się o mnie dowiedzieć. Mam dla Was zdjęcia, które są bardzo adekwatne do mojego nastroju. 












Miłego wieczoru.


bucket: misbhv
t-shirt: frechieparis
płaszcz: zara
buty: deezee

Photo: Dominika Dąbrowska   -LINK-

13 komentarzy :

  1. http://sonleszaharr.blogspot.com/?m=1 ZAPRASZAM <-----_-----

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie !! :)
    Zaczynam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jeszcze większego sukcesu na IG i tutaj również Michaelo ;;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze ci w płaszczu i tym kolorze :)
    Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  5. Fashion Killa tutaj (y) (y) (y) Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Howdy I am so thrilled I found your blog, I really found
    you by accident, while I was researching on Aol for something else, Anyways
    I am here now and would just like to say kudos for a incredible post and a all round exciting blog
    (I also love the theme/design), I don't have time to go through
    it all at the minute but I have bookmarked it and also included your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the superb job.


    Here is my blog post :: minecraft.net

    OdpowiedzUsuń
  7. I do trust all the concepts you have introduced in your post.

    They're very convincing and will definitely work. Still, the posts are too quick for
    starters. Could you please prolong them a little from
    next time? Thank you for the post.

    Feel free to visit my web blog minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same
    niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a outstanding job!


    Here is my blog post :: dating sites (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Having read this I thought it was extremely informative.
    I appreciate you spending some time and effort
    to put this information together. I once again find myself spending
    a lot of time both reading and posting comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    my website - BrendonFLacourse

    OdpowiedzUsuń
  10. It's actually a nice and helpful piece of information. I'm satisfied that you
    simply shared this helpful information with us.
    Please stay us informed like this. Thank
    you for sharing.

    Here is my web page ... MaxwellPCarlon

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka