sobota, 21 lutego 2015

Łakocie





   Słodkości. Pare dni temu poczułam świąteczny nastrój mimo wczesnej wiosny za oknem. Prezent, a w środku słodkości.. Nie ukrywam, że dostając pod choinkę słodycze nie byłabym tak zadowolona jak z nowych butów (tak, tak materialistka. Sic!). Jednak w paczce która ostatnio dostałam nie znalazłam zwykłych słodyczy. Generalnie lubie ostre, słone, kwaśne smaki - żaden ze mnie entuzjastą słodyczy. Tutaj Łakocie Beskidzkie mnie zaskoczyły i to nawet bardzo. Pyszna czekolada i niby slodkie, ale lekko słone paluszki to geniusz wsród połączeń. Czytałam gdzieś, że ktos napisał o nich "mój smak dzieciństwa". Niestety w moich wspomnieniach nie wyłapuje takiego smaku, ale po pierwszym pudełku zdecydowanie stworzyłam nowe, niezapomniane wspomnienie. Chce jeszcze tylko wrócić na moment do czekolady, bo jest tu naprawdę bardzo istotnym elementem! Mleczna, delikatna i bardzo dobrej jakości. Mogłabym nawet odważyć sie i stwierdzić, ze mleczne czekolady milki sie przy niej chowają. Mało juz zostało z tej paczuszki... Zapewne w momencie w którym będziecie to czytali bedzie kompletnie pusta :)  


 łakociowy instagram   facebook   oraz   strona internetowa ;) 






                                 




















11 komentarzy :

  1. Co musze zrobić żeby dostać taka paczke? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miec dobrze zapowiadajacego sie bloga by zrobic im dobra reklame

      Usuń
  2. Na tlusty czwartek wzbranialas sie od 1 paczka twierdzac ze wolisz miec ladny tyl a czekoladowe paczuszki pochlaniasz? Cos nie chce mi sie wierzyc.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka ma niewiele ponad 200 kcl, a pączuś z 3 razy więcej :) Fakt, poniosło mnie, ale są naprawdę pyszne i przez ostanie 3 dni dałam sobie przez to o godzine dłuższy wycisk na ten mój wyżej wymieniony tyłek :v

      Usuń
  3. Fajne. Nigdzie ich jeszcze w sklepie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jako fanka czekolady zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam cos podobnego we Włoszech ale pewnie nasze Polskie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie smakołyki… mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your style is very unique in comparison to other people I have read stuff from.

    Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess
    I'll just book mark this web site.

    Check out my site ... BryonBGiacolone

    OdpowiedzUsuń
  8. It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to this superb blog!
    I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS
    feed to my Google account. I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group.

    Talk soon!

    My web-site; DottyWSwoboda

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka