czwartek, 18 czerwca 2015

Samsung NX1100

Od początku narodzenia się pomysłu na założenie bloga, gdzieś tam myślałam o tym, że przydałoby się kupić aparat. Z biegiem czasu, kiedy blogowanie zaczęło faktycznie sprawiać mi coraz większą przyjemność, zdałam sobie sprawę, że będę robiła to coraz częściej i muszę zacząć się szybciej rozwijać. Od tak dla własnej satysfakcji i ambicji. 
W poprzednich postach widzieliście (bądź nie widzieliście) zdjęcia wykonywane przez kilku fotografów. Ta forma postowania, sesji studyjnych etc. jest moim zdaniem świetnym dodatkiem i zróżnicowaniem do bloga. Z całą pewnością nie zamierzam z tego rezygnować. Jednak zamierzam spróbować dodawać więcej postów OOTD.
Pomoże mi w tym mój pierwszy (sic!) aparat dla laika :)
Chodzi mi po głowie jeszcze jeden pomysł związany z pokazywaniem outfitów, ale o tym może później. Tymczasem.. 











10 komentarzy :

  1. Attractive section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to
    assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.


    Feel free to visit my website ... ExieOXimenez

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniusi sprzęt :) Ale na 99% nie zastąpi Ci prawdziwych fotografów, natomiast w rozwoju osobistym na pewno pomoże, warto mieć :)

    Mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie zastąpi fotografa z dobrym sprzętem, ale zauważyłam, że w wielu sytuacjach lepiej mieć coś swojego pod ręką :) Ps. Świetne zdjęcia!

      Usuń
    2. Dzięki, czekam na Twoje! :D

      Usuń
    3. Zaczęłam się zastanawiać właśnie nad spróbowaniem zabawy w amatora fotografa (z wielkim podkreśleniem amatora), może na wakacjach coś mi się uda "strzelić". Tymczasem zabiorę się raczej za ootd :)

      Usuń
  3. Teraz zaczęły podobać mi się białe sprzęty, raz widziałam mężczyznę z różowym obiektywem i strasznie mi się spodobał :D
    Czekam więc na pierwsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda aparat powinien służyć do robienia zdjęć i kolor nie ma żadnego znaczenia, ale sama zainwestowałam trochę więcej w niego żeby był w kolorze białym :) a różowy to już w ogóle byłyby przekot... someday maybe :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka