wtorek, 28 kwietnia 2015

#Barbie

Cześć, witam ponownie. 
Pierwszy raz w życiu się zgubiłam. W tym momencie to mnie całkowicie bawi, jednak parę godzin temu byłam wkurzona. Pokręciłam całkowicie drogę i usiadłam obok fontanny. Zadzwoniłam do mamy i zaczęłam jej opowiadać o moim dniu i wspomniałam, że właśnie tak się złożyło że nie wiem jak wrócić do domu. Zmartwiła się wyraźnie, ale wcześniej skwitowała "Zastanawiałam się kiedy nadejdzie ten moment". W sumie racja. Piszę tę wpis, więc zapewne domyślacie się, że dotarłam do domu.
Oprócz zgubienia się w ciągu tych 3 tygodni poznałam kilka świetnych osób, mnóstwo całkiem przeciętnych, a wszystkie beznadziejne (fałszywe!) omijam szerokim łukiem. Zmieniłam praktyki. Zmieniłam szkołę. Zaliczyłam świetną sesję zdjęciową. Wzięłam kotka do domu i kompletnie nie wiem jakie imię mu nadać (a właściwiej jej). Wpadłam na kilka zajebistych pomysłów. Zaczęłam więcej jeść, mniej spać. Przy okazji dowiedziałam się, że potrafię coś tam ugotować. Mam trochę zmartwień i wiele radości na co dzień.
No, ale na co dzień jednak nie mam czasu rozmyślać o negatywnych rzeczach, bo generalnie mam bardzo mało czasu. Jestem jednak szczęśliwa z tego powodu. Ogólnie szczęśliwa.  














Photo:


Natalia:      instagram     facebook    strona www

9 komentarzy :

  1. skąd te kwiatki na włosy?? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. całkowicie inna Majkela, ale tak samo kozacka !

    OdpowiedzUsuń
  3. bookmarked!!, I love your website!

    Check out my blog post - BernettaMDurhan

    OdpowiedzUsuń
  4. It's remarkable to go to see this site and reading the views of all mates on the
    topic of this post, while I am also keen of getting knowledge.


    my website; AngleONaji

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi this is somewhat of off topic but I was wondering
    if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone with
    experience. Any help would be enormously appreciated!


    Here is my website BrittFMaidonado

    OdpowiedzUsuń
  6. I blog quite often and I seriously thank you for your content.
    This great article has truly peaked my interest. I will take a note of your site and keep checking for
    new information about once a week. I opted in for your RSS
    feed as well.

    Here is my web site :: DeandreaERoscup

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka