piątek, 23 stycznia 2015

Exciting beginnings

   Wiadome jest, że początki są najtrudniejsze, więc najłatwiej jest zachowywać się jakby to wcale nie był początek. Jednak nie byłabym sobą nie utrzymując porządku. 
   Nosiłam się z zamiarem założenia bloga od dłuższego czasu, jednak wciąż brakowało mi strony technicznej, dobrych materiałów i chyba troszeczkę odwagi. Blog będzie wciąż w rozbudowie i graficznej przemianie, ponieważ nie jest jeszcze dokońca dopracowany, jednak czekanie było uciążliwe. 
To dla mnie strasznie ekscytujący moment. Mam nadzieje, że z chęcią będziecie mnie odwiedzali i tu i również na moim instagramie INSTAGRAM oraz facebooku FACEBOOK

   Ten blog będzie poświęcony przede wszystkim temu co uwielbiam najbardziej czyli ubraniom. Nie mogę nazwać tego do końca blogiem modowym, bo nie będę kierowała się tu stricte modą i trednami. W następnych postach będę pisała i zamieszczała zdjęcia ubrań marek, których jestem promotorem, oraz takich które znajdują miejsce w mojej szafie.



 Tymczasem wrzuce poniżej pare zdjęć ubrań z mojej wczorajszej miłej paczuszki od gang by fandango (INSAGRAM) (STRONA). Po otworzeniu pudełka nic nie było w stanie zapsuć mi już dnia, a z bluzą się chyba nigdy nie rozstane, jest mega ciepła! Rzeczy są naprawdę świetnej jakości.
















bluza: crewneck gang by fandango

snapback: fdg gang 

t-shirt: kato fdg gang


Czyli początek mam już chyba za sobą. Dzięki za uwagę i miłego dnia! 

  

25 komentarzy :

  1. Fajnie się zapowiada, czekam na więcej ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey:) super sie ciesze, bede zawsze czytal:) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak stałaś się promotorem marek ubrań ?
    + Bluza jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiązałam współpracę przez instagram w praktycznie wszystkich przypadkach. Dziękuje! :)

      Usuń
  4. bardzo ładna pupa, liznąłbym, klepnął i ugryzł omomomom :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Michaelo jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Jesteś śliczna i wróże Ci ogromny sukces! :****

    OdpowiedzUsuń
  7. te ciuszki są strasznie drogie ;((( ale skoro mówisz, że jakość jest okej to może się skusze :D chce kupić tą bluze mojemu chłopakowi ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość najlepsza! Naprawdę polecam! Polecam również poczekać na nowości od FDG, szczególnie bluzy! :D

      Usuń
  8. bluza bluza bluza bluza aaaaaaaaaaaaaa <333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie, zapro do mnie sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś rzeczy od Miuosha?! ZAZDRO! KOCHAM GO!

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka z różami najlepsza :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam, aż założysz bloga! <3 I nie przeliczyłam się, jest naprawdę bardzo dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I am now not positive where you're getting your information, but great
    topic. I must spend some time studying much more or figuring out more.

    Thanks for fantastic information I used to be searching
    for this info for my mission.

    My web-site RomonaKDidamo

    OdpowiedzUsuń
  14. What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this
    I've found It positively useful and it has helped me out loads.
    I am hoping to contribute & assist different users like its helped me.
    Great job.

    Take a look at my web-site; CarolaKCantoran

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka