środa, 12 sierpnia 2015

little black dress in street style

Przez te upały nie czuje się ostatnio za dobrze i przez to nie mam ochoty nic robić. Praktycznie do wszystkiego muszę się zmuszać, począwszy od wstania z łóżka. To niedobrze... To bardzo niedobrze, bo kończy mi się powoli urlop i nie będzie zmiłuj. Dzisiaj, mimo apogeum mojego złego samopoczucia, wzięłam się w garść i zabrałam ze sobą aparat. I tak o to wygląda mój zwyczajny/codzienny "look". Czarna sukienka, kupiona w h&m (jak praktycznie każda z sukienek w mojej szafie). Snapback mojego faceta (no ale "co moje to i Twoje" w naszym związku) :) i stare dobre vansy (tak, stareee). Nie obeszło by się też bez woodstockowego worka (nazmiennie z bawełnianą torbą). bo nie wyobrażam sobie w ten upał targać niczego ciężkiego, sztucznego, albo skórzanego.  

Zapraszam Was na instagram: majkeeela  snapchat: majkeeela (również)  maxmodels: majkeeela (a to Ci niespodzianka!) i facebook: majkeeela (dla jasności ;))





































snapback: admirable | bagpack: woodstock |watch: cassio | dress: h&m | shoes: vans


2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka